Reklamní trička a mikiny na sportovních akcích
K nejoblíbenějším reklamním textiliím patří bavlněná trička a mikiny. Jejich výhoda spočívá v tom, že jsou levné, jednoduchého střihu s obvykle kulatým výstřihem, přetahují se přes hlavu a nemají žádné komplikované zapínání, a mohou být tudíž snadno využitelné jako vycházkové oděvy do města, na nákup, do přírody, ale i pro sportovní aktivity, např. běh, cyklistiku, tenis, badminton, volejbal atd.
Reklamní trička a mikiny se velkou plochou svého povrchu přímo nabízí k nějakému potisku. Nemusí jít ovšem přímo o malířské dílo, kdy na svá záda zvěčníte např. rembrandtův autoportrét, můžete potisk koncipovat velmi skromně, a zároveň s velkou vypovídající hodnotou. Může jít o jednoduchou karikaturu, jednobarevný nápis, firemní logo, zkrátka něco, čím se odlišíte od davu, a čím vyniknete mezi ostatními, i když půjde o zdánlivou drobnost.
Jako příklad bychom mohli uvést skupinové sportovní akce, kdy lidé v partě přátel organizují výlety do přírody, sportovní soustředění, cyklistická putování krajinou nebo vodácké výpravy. Cyklistika je vděčným tématem pro potisk triček a mikin a z vašeho nápadu se může nakonec vyvinout zajímavá a neobvyklá událost, kterou si zapamatujete po zbytek života.
Přezdívka a společné logo – fotbalisté na hřišti jsou oblečeni v jednom týmu do stejných dresů a odlišují se pouze čísly na zádech. Vy byste mohli podobným způsobem pojmout cykloturistický výlet třeba po Jizerských horách, kdy bude mít každý z vás na tričku uvedenu svou přezdívku a vpředu společný znak vaší výpravy. Přezdívku můžete ještě tematicky doplnit karikaturou, která se k ní váže, např. bude-li mít někdo přezdívku „Čahoun“ nebo „Eiffel“, v souvislosti se svou tělesnou výškou, může se k přezdívce hodit zjednodušený jednobarevný nákres Eiffelovy věže v Paříži.
Cyklistická nebo vodácká výprava vylepšená potištěným textilem v originálním duchu dodá vašemu snažení jistý náboj, který byste neprožili nikdy, pokud se na kolech vydáte s běžnými cyklodresy, nakoupenými v rámci běžné sportovní konfekce.
K nejoblíbenějším reklamním textiliím patří bavlněná trička a mikiny. Jejich výhoda spočívá v tom, že jsou levné, jednoduchého střihu s obvykle kulatým výstřihem, přetahují se přes hlavu a nemají žádné komplikované zapínání, a mohou být tudíž snadno využitelné jako vycházkové oděvy do města, na nákup, do přírody, ale i pro sportovní aktivity, např. běh, cyklistiku,…