Nepražená káva

Nepražená káva


Běžná káva je hnědá, protože se její boby praží. Tím pádem zhnědnou a teprve pak se melou a dávají třeba do pytlů nebo do sáčků. V takovém stavu přichází ke spotřebiteli. Ten jen sáček otevře, dá si kávy dle potřeby a pak ji zalije. Někdo najednou, někdo na třikrát, někdo osladí, někdo zase ne. A tak se káva pije po staletí po celé zemi ve všech národech a není země, kde by se nepila. Je to stejné v Austrálii, jako v Tibetu nebo USA. Proto obchod kávou kvete a kvést bude. Jen ty ceny, ty nebudou stálé. Ale s tím asi nic nenaděláme.

zelená káva

Nuže nyní je na čase si představit novinku a tou je zelená káva. Tedy, abychom to upřesnili, ona to zase až taková novinka není, jen se k nám později dostala. Ale rázem se stala hitem a ten, kdo ji jednou takovou ochutnal, tak už u ní většinou zůstal. Na praženou kávu si už ani nevzpomněl. Je proto s podivem, že není nabízena v restauračních zařízeních. Nějak se na ni nemyslí. Nebo jsou majitelé přesvědčeni, že by nešla na odbyt? Inu, nebudeme jim sahat do svědomí, spíše ji prostě nechtějí a je to jejich věc, šidí sami sebe o příjmy. My se na tuto kávu podíváme z hlediska běžného spotřebitele. Proč se vlastně pije? Ti, kteří jí propadli tvrdí, že má naprosto jinou, a to lepší chuť. Ale především je prokázané, že má v sobě antioxidanty. Také úžasně zrychluje metabolismus a tím pádem je jasné, že přispívá k hubnutí.

pražená káva

Ale pozor, protože není pražená, má také vysoký obsah kofeinu! Proto je také silně povzbudivá. Ten, kdo pije kávu, aby neusnul, protože potřebuje něco nutně dodělat by měl zkusit kávu zelenou. Na povzbuzení by pak už klasickou nikdy nepil. Poznal by ten obrovský rozdíl a když se k tomu připočte taková mírně nasládlá chuť, je zelená káva jasným vítězem v soutěži o povzbuzující nápoj k práci.

Pokud na ni máte chuť, tak neváhejte a objednejte si ji přímo v tomto článku, kliknutím na odkaz.

Běžná káva je hnědá, protože se její boby praží. Tím pádem zhnědnou a teprve pak se melou a dávají třeba do pytlů nebo do sáčků. V takovém stavu přichází ke spotřebiteli. Ten jen sáček otevře, dá si kávy dle potřeby a pak ji zalije. Někdo najednou, někdo na třikrát, někdo osladí, někdo zase ne. A…