Štěstí jménem optimalizace
Nikdo z řad podnikatelů nemá své jisté jenom proto, že se pro podnikání rozhodne. Každému zde tu více a tu méně hrozí i neúspěchy, a to jak ty, za které si dotyčný podnikatel může sám, tak i ty, ve kterých je nevinně. Zkrátka a dobře může mít každý podnikatel určité představy o tom, co bude dělat a kolik za to bude dostávat, jenže zatímco to první, to o tom dělání, může do značné míry sám ovlivnit, s těmi příjmy už to až tak jednoduché není. Protože se ne vždy podaří přimět ostatní lidi, aby člověku platili za jeho nabídky, a jsou dokonce i situace, kdy dotyčnému nemá kdo platit, protože se o jeho nabídce třeba ani nedozví. Což je typickým problémem internetového podnikání.
Právě na internetu je totiž naděje, že se podaří oslovit nespočet zájemců, z nichž se stanou podnikatelovi klienti, což může přinést i značné příjmy, ale zrovna tak je tu i riziko, že o nějaký web internetová veřejnost ani nezavadí a tento je pak k ničemu.
Opomíjený web postrádající návštěvníky a z nich se rekrutující zákazníky prostě nemá jak kumulovat zisk. A kdo ho provozuje, ten může být někdy i vysloveně rád, když se udrží aspoň na nule a nesklouzne do dluhů. I když to se tak pochopitelně jenom říká, že dotyčný může být rád, když zůstane aspoň na nule. Protože nula není důvod ke spokojenosti, podnikatel nemůže provozovat něco, co mu nepřináší peníze.
A jak se tedy postarat o to, aby měl něčí podnikatelský web dostatečnou návštěvnost a vynášel? Ano, chce to optimalizovat. Tedy chce to, aby se provedl stran takové SEO (optimalizace) test odhalující potenciální nedostatky webu, které brání v dosahování návštěvnosti a z ní plynoucích úspěchů. A pak musí takovému testování následovat SEO (optimalizace) pro Google, tedy takové pozitivní úpravy webu, které mu zajistí co nejlepší hodnocení z pohledu internetových vyhledávačů, které rozhodují značnou měrou o návštěvnosti každé internetové nabídky.
Nikdo z řad podnikatelů nemá své jisté jenom proto, že se pro podnikání rozhodne. Každému zde tu více a tu méně hrozí i neúspěchy, a to jak ty, za které si dotyčný podnikatel může sám, tak i ty, ve kterých je nevinně. Zkrátka a dobře může mít každý podnikatel určité představy o tom, co bude…